Alimente miraculoase pentru corpul uman

Alimente miraculoase pentru corpul uman

Feb 19
Apreciaza postarea si da mai departe...
Alimente miraculoase pentru organismul umanMai jos redam o lista cu alimente nutritive ce ne protejeaza si ajuta principalele organe umane. De retinut este faptul ca legumele si fructele indicate de nutritionisti trebuie sa fie consumate proaspete, iar plantele medicinale se recomanda a fi folosite sub forma de infuzii, comprese sau tincturi.Pentru inima


1. varza – contine fier si potasiu, necesare inimii si circulatiei sanguine
2. broccoli – prin continutul de calciu, fier si caroten, previne atacurile de cors si ateroscleroza
3. ridichea – apara impotriva atacurilor de inima
4. portocala – are putine calorii, contine vitamina C si scade valoarea colesterolului din sange
5. morcovul – acidul folic si bioflavonoidele continute de morcovi protejeaza inima
6. pestele – acizii Omega 3 apara sistemul vascular de inflamatii si calcifieri
7. ceapa – imbunatateste activitatea inimii si circulatia si scade presiunea sangelui
8. usturoiul – alicina pe care o contine previne accidentele vasculare cerebrale
9. leurda (usturoi salbatic) – curata sangele de toxine
10. sparanghelul – curata cordul si vasele mari de sange
11. uleiul de masline – energizeaza cordul si reduce colesterolul
12. cicoarea – scade colesterolul si tensiunea arteriala si curata sangele cu ajutorul unor minerale specifice
13. somonul – ste o sursa de acizi grasi Omega 3 care reusesc sa scada din nivelul trigliceridelor din sange
14. dovleacul – are efect benefic incazul hipertensiunii arteriale si in bolile de inima
15. cartoful – protejeaza impotriva accidentelor cerebro-vasculare si ofera o mare cantitate de vitamina C sistemului vascular 16. paprika – protejeaza vasele de sange si inima
17. rosia – normalizeaza tensiunea arteriale, fiind diuretice eficiente
18. maslinele – reduc colesterolul nociv si tensiunea arteriala
19. marul – contine peste 300 de substante esentiale pentru protectia sistemului vascular
20. fasolea neagra – o singura cana de fasole furnizeaza intre 120 si 320 de miligrame de magneziu, prevenind astfel tulburarile de ritm cardiac
21. coacazele – sunt excelente pentru circulatia sangelui, avand o concentratie mare de minerale si vitaminele B, C, D si E
22. zmeura – intareste sistemul imunitar, actionand ca o aspirina naturala
23. murele – sunt considerate fructe cardioactive, ajutand la functionarea optima a cordului
24. socul – imbunatateste circulatia sanguina
25. piersica – contine vitamine si oligoelemente ce protejeaza inima
26. ciresele – improspateaza resursele de potasiu, calciu, magneziu, fier, fosfor si siliciu
27. rubarba – scade tensiunea arteriala si fortifica inima
28. grapefruit-ul – previne obstructiile vasculare si tromboza datorita unei enzime speciale
29. ciuperca Shitake – reduce colesterolul
30. prunele – previn tromboza
31. curmalele – reduc tensiunea arteriala si protejeaza impotriva aterosclerozei fiindca sunt bogate in fier, calciu si potasiu
32. afinele – pigmentul lor albastru ajuta vasele sanguine sa devina mai elastice
33. ovazul – este benefic in bolile cardiovasculare
34. porumbul – contine vitaminele D si K
35. ardeiul iute – previne cresterea nivelului de zahar din sange ce poate duce la formarea de colesterol pe vasele inimiiPentru creier

36. lintea – contine lecitina, proteine si glucide de care au nevoie celulele creierului
37. quinoa – intareste memoria si incetineste procesul de imbatranire, fiind bogat in fier
38. carnea de pasare de curte – are grasimi si uleiuri ce ofera energie celulelor nervoase
39. fasolea – creste puterea de concentrare
40. oul – este o sursa grozava de proteine; galbenusul contine colina ce ajuta la dezvoltarea memoriei
41. avocado – combate stresul, nervozitatea si insomnia
42. bananele – glucoza, vitaminele si mineralele continute de acestea sunt benefice pentru creier si il energizeaza
43. caisele – stimuleaza neuronii
44. stafidele – contin mult zahar (75%), resursa energetica pentru creier
45. para – zaharul si substantele asemanatoare hormonilor intensifica puterea de “lucru” a creierului
46. mazarea – fiind bogata in proteine, este buna pentru memorie si concentrare
47. salata verde – calmeaza sistemul nervos datorita substantelor opiacee.Pentru ochi
48. castanul salbatic – calmeaza senzatia de usturime si iritatiile datorita substantelor sale active
49. arnica – uleiul esential de arnica calmeaza inflamatiile oculare
50. mesteacanul alb – intareste imunitatea ochilor deoarece contine vitamina C, potasiu si calciu
51. limba de miel – reduce inflamarea vaselor conjunctivale datorita taninurilor si a saponinelor
52. rostopasca – este extraordinar de eficienta impotriva virusurilor si mai ales pentru ochii uscati
53. gutuia – este buna pentru alergii si febra fanului deoarece contine pectine si calciu
54. iarba de silur (Euphrasia Officinalis) – calmeaza ochii persoanelor ce isi petrec foarte mult timp in fata calculatorului 55. grasimea de gaina – face minuni aplicata ca unguent pe ochi impreuna cu iarba de silur
56. strugurii – ajuta cu precadere ochiul in timpul vederii nocturne
57. patlagina – taninurile pe care le contine trateaza infectiile oculare
58. capsuna – ajuta ochii in timpul vederii nocturne
59. Centarium Minus – tinctura obtinuta din aceasta planta vindeca afectiunile oculare
60. ananasul – enzimele continute de acesta relaxeaza ochii obositi din cauza calculatorului
61. rozmarinul – purifica ochii si protejeaza vasele de sange ocularePentru piele/par

62. pepenele – contine foarte putine calorii si este excelent pentru mentinerea fermitatii pielii
63. iaurtul degresat – bacteriile continute de acesta imbunatatesc aspectul pielii; in plus, are o concentratie ridicata de vitamina A
64. graul – contine acizi grasi, calciu si dioxid de siliciu care sunt extraordinar de sanatoase pentru par, piele si unghii
65. orzul – infrumuteseaza si revitalizeaza datorita substantelor bioactive
66. cimbrul – reda stralucirea pielii si curata organismul
67. hreanul – continand substante active, regenereaza parul, pielea si unghiile
68. mustarul – regleaza fluxul sanguin la nivelul pieliiPentru oase
69. migdalele – contin magneziu si ajuta oasele sa ramana sanatoase
70. spanacul – datorita fierului si calciului pe care il contine, face oasele mai rezistente si ajuta la functionarea muschilor
71. meiul – intareste dintii, oasele si stimuleaza cresterea copiilor
72. secara – este benefica pentru dinti, oase si muschi fiind o sursa ideala de oligoelemente precum B-vitamine, potasiu, magneziu, mangan, fier si zinc
73. branza – intareste oasele fiind o sursa buna de calciuPentru stomac/intestin
74. tinctura de fenicul – protejeaza mucoasele intestinale
75. pastarnacul – stimuleaza digestia
76. mango – apara mucoasa intestinala datorita vitaminei A si a antioxidantilor
77. arpacasul – aduce in organism necesarul de fibre, fosfor si magneziu pentru o digestie sanatoasa
78. mararul – amelioreaza indigestia
79. soia – are proprietati anticancerigene
80. nucile – contin o forma purificata de Omega 3 si de aceea ajuta la reudcerea riscului de cancer al intestinelorPentru ficat


81. anghinarea – contine proteine regenerative, iar acidul folic si antioxidantii previn bolile hepatice
82. sucul de ridiche – stimuleaza secretia bilei
83. conopida – contribuie la imbunatatirea activitatii ficatului
84. drojdia de bere – este o importanta sursa de vitamina B si detoxifica ficatul
85. nasturelul (Nasturtium Officinale) – este folosit pentru producerea mustarului si a uleiurilor ce sunt benefice pentru metabolismul bilei si al ficatului
86. papadia – ajuta la buna functionare a ficatului si reduce colesterolul
87. laptele – apara ficatul de afectiuni frecvente
88. menta – uleiurile esentiale de menta stimuleaza secretia biliara si calmeaza crampele
89. carnea de iepure – degreseaza ficatul
90. carnea de vita sau manzat – contine fier, proteine si vitamina B.Pentru rinichi
91. sfecla rosie – stimuleaza arderile celulare
92. visinele – contin potasiu, substanta pe care rinichii “lupta” sa o elimine din sange atunci cand este in exces
93. castravetele – contine multa apa si deci stimuleaza activitatea rinichilor
94. telina – protejeaza rinichii de virusuri
95. varza rosie – proteinele si aminoacizii pe care aceasta ii contine actioneaza ca un filtru pentru rinichi
96. gulia – vitamina C din ea protejeaza celulele renale, iar fierul si fosforul energizeaza
97. ridichea neagra – este un antibiotic natural
98. varza murata – detoxifica organismul
99. hrisca – este folosita ca produs dietetic in cazul bolilor de rinichi si in diabet
100. patrunjelul – detine combinatia ideala de minerale pentru a curata rinichii
Photo: Alimente miraculoase pentru organismul uman</p><br />
<p>Mai jos redam o lista cu alimente nutritive ce ne protejeaza si ajuta principalele organe umane. De retinut este faptul ca legumele si fructele indicate de nutritionisti trebuie sa fie consumate proaspete, iar plantele medicinale se recomanda a fi folosite sub forma de infuzii, comprese sau tincturi.</p><br />
<p>Pentru inima<br /><br />
 1. varza – contine fier si potasiu, necesare inimii si circulatiei sanguine<br /><br />
2. broccoli – prin continutul de calciu, fier si caroten, previne atacurile de cors si ateroscleroza<br /><br />
3. ridichea – apara impotriva atacurilor de inima<br /><br />
4. portocala – are putine calorii, contine vitamina C si scade valoarea colesterolului din sange<br /><br />
5. morcovul – acidul folic si bioflavonoidele continute de morcovi protejeaza inima<br /><br />
6. pestele – acizii Omega 3 apara sistemul vascular de inflamatii si calcifieri<br /><br />
7. ceapa – imbunatateste activitatea inimii si circulatia si scade presiunea sangelui<br /><br />
8. usturoiul – alicina pe care o contine previne accidentele vasculare cerebrale<br /><br />
9. leurda (usturoi salbatic) – curata sangele de toxine<br /><br />
10. sparanghelul – curata cordul si vasele mari de sange<br /><br />
11. uleiul de masline – energizeaza cordul si reduce colesterolul<br /><br />
12. cicoarea – scade colesterolul si tensiunea arteriala si curata sangele cu ajutorul unor minerale specifice<br /><br />
13. somonul – ste o sursa de acizi grasi Omega 3 care reusesc sa scada din nivelul trigliceridelor din sange<br /><br />
14. dovleacul – are efect benefic incazul hipertensiunii arteriale si in bolile de inima<br /><br />
15. cartoful – protejeaza impotriva accidentelor cerebro-vasculare si ofera o mare cantitate de vitamina C sistemului vascular 16. paprika – protejeaza vasele de sange si inima<br /><br />
17. rosia – normalizeaza tensiunea arteriale, fiind diuretice eficiente<br /><br />
18. maslinele – reduc colesterolul nociv si tensiunea arteriala<br /><br />
19. marul – contine peste 300 de substante esentiale pentru protectia sistemului vascular<br /><br />
20. fasolea neagra – o singura cana de fasole furnizeaza intre 120 si 320 de miligrame de magneziu, prevenind astfel tulburarile de ritm cardiac<br /><br />
21. coacazele – sunt excelente pentru circulatia sangelui, avand o concentratie mare de minerale si vitaminele B, C, D si E<br /><br />
22. zmeura – intareste sistemul imunitar, actionand ca o aspirina naturala<br /><br />
23. murele – sunt considerate fructe cardioactive, ajutand la functionarea optima a cordului<br /><br />
24. socul – imbunatateste circulatia sanguina<br /><br />
25. piersica – contine vitamine si oligoelemente ce protejeaza inima<br /><br />
26. ciresele – improspateaza resursele de potasiu, calciu, magneziu, fier, fosfor si siliciu<br /><br />
27. rubarba – scade tensiunea arteriala si fortifica inima<br /><br />
28. grapefruit-ul – previne obstructiile vasculare si tromboza datorita unei enzime speciale<br /><br />
29. ciuperca Shitake – reduce colesterolul<br /><br />
30. prunele – previn tromboza<br /><br />
31. curmalele – reduc tensiunea arteriala si protejeaza impotriva aterosclerozei fiindca sunt bogate in fier, calciu si potasiu<br /><br />
32. afinele – pigmentul lor albastru ajuta vasele sanguine sa devina mai elastice<br /><br />
33. ovazul – este benefic in bolile cardiovasculare<br /><br />
34. porumbul – contine vitaminele D si K<br /><br />
35. ardeiul iute – previne cresterea nivelului de zahar din sange ce poate duce la formarea de colesterol pe vasele inimii </p><br />
<p>Pentru creier<br /><br />
36. lintea – contine lecitina, proteine si glucide de care au nevoie celulele creierului<br /><br />
37. quinoa – intareste memoria si incetineste procesul de imbatranire, fiind bogat in fier<br /><br />
38. carnea de pasare de curte – are grasimi si uleiuri ce ofera energie celulelor nervoase<br /><br />
39. fasolea – creste puterea de concentrare<br /><br />
40. oul – este o sursa grozava de proteine; galbenusul contine colina ce ajuta la dezvoltarea memoriei<br /><br />
41. avocado – combate stresul, nervozitatea si insomnia<br /><br />
42. bananele – glucoza, vitaminele si mineralele continute de acestea sunt benefice pentru creier si il energizeaza<br /><br />
43. caisele – stimuleaza neuronii<br /><br />
44. stafidele – contin mult zahar (75%), resursa energetica pentru creier<br /><br />
45. para – zaharul si substantele asemanatoare hormonilor intensifica puterea de “lucru” a creierului<br /><br />
46. mazarea – fiind bogata in proteine, este buna pentru memorie si concentrare<br /><br />
47. salata verde – calmeaza sistemul nervos datorita substantelor opiacee.</p><br />
<p>Pentru ochi<br /><br />
48. castanul salbatic – calmeaza senzatia de usturime si iritatiile datorita substantelor sale active<br /><br />
49. arnica – uleiul esential de arnica calmeaza inflamatiile oculare<br /><br />
50. mesteacanul alb – intareste imunitatea ochilor deoarece contine vitamina C, potasiu si calciu<br /><br />
51. limba de miel – reduce inflamarea vaselor conjunctivale datorita taninurilor si a saponinelor<br /><br />
52. rostopasca – este extraordinar de eficienta impotriva virusurilor si mai ales pentru ochii uscati<br /><br />
53. gutuia – este buna pentru alergii si febra fanului deoarece contine pectine si calciu<br /><br />
54. iarba de silur (Euphrasia Officinalis) – calmeaza ochii persoanelor ce isi petrec foarte mult timp in fata calculatorului 55. grasimea de gaina – face minuni aplicata ca unguent pe ochi impreuna cu iarba de silur<br /><br />
56. strugurii – ajuta cu precadere ochiul in timpul vederii nocturne<br /><br />
57. patlagina – taninurile pe care le contine trateaza infectiile oculare<br /><br />
58. capsuna – ajuta ochii in timpul vederii nocturne<br /><br />
59. Centarium Minus – tinctura obtinuta din aceasta planta vindeca afectiunile oculare<br /><br />
60. ananasul – enzimele continute de acesta relaxeaza ochii obositi din cauza calculatorului<br /><br />
61. rozmarinul – purifica ochii si protejeaza vasele de sange oculare </p><br />
<p>Pentru piele/par<br /><br />
62. pepenele – contine foarte putine calorii si este excelent pentru mentinerea fermitatii pielii<br /><br />
63. iaurtul degresat – bacteriile continute de acesta imbunatatesc aspectul pielii; in plus, are o concentratie ridicata de vitamina A<br /><br />
64. graul – contine acizi grasi, calciu si dioxid de siliciu care sunt extraordinar de sanatoase pentru par, piele si unghii<br /><br />
65. orzul – infrumuteseaza si revitalizeaza datorita substantelor bioactive<br /><br />
66. cimbrul – reda stralucirea pielii si curata organismul<br /><br />
67. hreanul – continand substante active, regenereaza parul, pielea si unghiile<br /><br />
68. mustarul – regleaza fluxul sanguin la nivelul pielii</p><br />
<p>Pentru oase<br /><br />
69. migdalele – contin magneziu si ajuta oasele sa ramana sanatoase<br /><br />
70. spanacul – datorita fierului si calciului pe care il contine, face oasele mai rezistente si ajuta la functionarea muschilor<br /><br />
71. meiul – intareste dintii, oasele si stimuleaza cresterea copiilor<br /><br />
72. secara – este benefica pentru dinti, oase si muschi fiind o sursa ideala de oligoelemente precum B-vitamine, potasiu, magneziu, mangan, fier si zinc<br /><br />
73. branza – intareste oasele fiind o sursa buna de calciu</p><br />
<p>Pentru stomac/intestin<br /><br />
74. tinctura de fenicul – protejeaza mucoasele intestinale<br /><br />
75. pastarnacul – stimuleaza digestia<br /><br />
76. mango – apara mucoasa intestinala datorita vitaminei A si a antioxidantilor<br /><br />
77. arpacasul – aduce in organism necesarul de fibre, fosfor si magneziu pentru o digestie sanatoasa<br /><br />
78. mararul – amelioreaza indigestia<br /><br />
79. soia – are proprietati anticancerigene<br /><br />
80. nucile – contin o forma purificata de Omega 3 si de aceea ajuta la reudcerea riscului de cancer al intestinelor </p><br />
<p>Pentru ficat<br /><br />
81. anghinarea – contine proteine regenerative, iar acidul folic si antioxidantii previn bolile hepatice<br /><br />
82. sucul de ridiche – stimuleaza secretia bilei<br /><br />
83. conopida – contribuie la imbunatatirea activitatii ficatului<br /><br />
84. drojdia de bere – este o importanta sursa de vitamina B si detoxifica ficatul<br /><br />
85. nasturelul (Nasturtium Officinale) – este folosit pentru producerea mustarului si a uleiurilor ce sunt benefice pentru metabolismul bilei si al ficatului<br /><br />
86. papadia – ajuta la buna functionare a ficatului si reduce colesterolul<br /><br />
87. laptele – apara ficatul de afectiuni frecvente<br /><br />
88. menta – uleiurile esentiale de menta stimuleaza secretia biliara si calmeaza crampele<br /><br />
89. carnea de iepure – degreseaza ficatul<br /><br />
90. carnea de vita sau manzat – contine fier, proteine si vitamina B. </p><br />
<p>Pentru rinichi<br /><br />
91. sfecla rosie – stimuleaza arderile celulare<br /><br />
92. visinele – contin potasiu, substanta pe care rinichii “lupta” sa o elimine din sange atunci cand este in exces<br /><br />
93. castravetele – contine multa apa si deci stimuleaza activitatea rinichilor<br /><br />
94. telina – protejeaza rinichii de virusuri<br /><br />
95. varza rosie – proteinele si aminoacizii pe care aceasta ii contine actioneaza ca un filtru pentru rinichi<br /><br />
96. gulia – vitamina C din ea protejeaza celulele renale, iar fierul si fosforul energizeaza<br /><br />
97. ridichea neagra – este un antibiotic natural<br /><br />
98. varza murata – detoxifica organismul<br /><br />
99. hrisca – este folosita ca produs dietetic in cazul bolilor de rinichi si in diabet<br /><br />
100. patrunjelul – detine combinatia ideala de minerale pentru a curata rinichii
0 comments