Mini-Curs APA-Hidratare | Ziua 2 | Cat si cum sa bem APA?

Apreciaza postarea si da mai departe...

MiniCurs-Hidratare-banner-ziua2

APA CEA DE TOATE ZILELE

Am aflat din prima lectie  despre importanta apei pentru corp si ce rol magnific are ea pentru sanatatea noastra.

 

Acum trebuie sa aflam cat si cum sa bem apa.

Multi oameni cred ca daca au baut 8 pahare de apa pe zi au rezolvat problema hidratarii.

Terapia prin HIDRATARE nu se rezuma numai la a bea APA, ci la a face ca apa sa patrunda in celule si in tesutul conjunctiv si a o face sa ramana acolo, pentru ca fiecare celula sa poata functiona la capacitatea ei maxima.

 

Concluzia este ca putem bea apa cata vrem, opt, zece, cincisprezece pahare si noi sa ramanem nehidratati.

 

Daca nu putem pastra apa in celule ne vom duce la baie de opt, zece, cincisprezece ori pe zi. Apa va trece doar prin corp, in loc sa ramana in celule si sa hraneasca organismul.

Apa se scurge din celulele unde ea ar trebui sa stea si devine astfel apa uzata, apa care se poate observa la nivelul picioarelor  si gleznelor umflate, pungilor de la ochi si in tot felul de alte edeme.

 

HIDRATAREA inseamna cantitatea de apa pe care celulele dvs.o pot absorbi si folosi eficient.

 

Fiecare parte a corpului are nevoie de apa pentru a functiona la parametrii corecti. Asta inseamna ca toate organele corpului de la creier pana la ligamentele piciorului primesc apa ca sa poata functiona eficient.

Fara suficienta apa in celulele lor, organele nu pot sa isi realizeze functiile si sa comunice unul cu celalalt.

De fapt, apa este de 2 feluri: intracelulara, care ajuta la mentinerea in buna stare a celulelor si apa uzata, deseu, care pluteste printre ele, adica apa care imbatraneste si va face sa va simtiti balonati si lipsiti de energie.

Ori de cate ori aveti ochii si gleznele umflate, burta balonata,inseamna ca aveti apa uzata in corp si aceasta este un indiciu ca corpul dvs. nu foloseste apa in mod eficient. Mai inseamna ca apa pe care o dati corpului dvs. nu este calitativa si este respinsa de celule.

Aceste degradari pot aparea oriunde in corp: inima, ficat, vase de sange, muschi, etc.

Apa care se scurge din corp a devenit deseu.

Apa care hidrateaza si care a ramas in corp sustine activitatea celulelor si va permite sa ramaneti sanatosi si vigurosi.

Boala si ridurile apar si datorita lipsei de apa din corp.

 

Putem spune ca viata este un proces lent de deshidratare continua.

 

Cand suntem tineri suntem umezi si calzi, iar cand imbatranim, corpul nostru trece in categoria uscat si rece.

Ceea ce provoaca uscaciunea sunt : stresul oxidativ ( radicalii liberi), inflamatiile si boala.

Imbatranim tocmai pentru ca celulele noastre nu mai sunt capabile saretina apa.

Veti cantari mai mult daca apa nu se afla la locul potrivit cum ar fi pleoapele sau gleznele umflate.

Dimpotriva, apa din celule va va permite sa cresteti metabolismul bazal, deci sa pierdeti calorii chiar si cand va aflati in starea de repaus, eliminand kilogramele nesanatoase.

Se reduce asadar grasimea corporala, daca HIDRATAREA se face eficient.

 

Multi cred ca semnele imbatanirii sunt inevitabile, dar nu este asa.

 

Longevitatea este atribuita in proportie mai mare de 80% STILULUI DE VIATA si nu genetic.

Doar.dvs.puteti alege cat de repede vreti sa imbatraniti. Puteti imbatrani dar sa nu va aratati deloc varsta reala.

De fapt imbatanirea incepe la nivel celular, prin lipsa APEI calitative din organism.

Oamenii cei mai bolnavi au o cantitate foarte scazuta de apa in interiorul celulelor.

Diferenta intre oamenii sanatosi si cei bolnavi consta in cantitatea de apa din interiorul celulelor acestora.

Noi nu imbatranim identic.

 

Deci, SCOPUL TERAPIEI PRIN HIDRATARE ESTE DE A PASTRA APA ININTERIORUL CELULELOR.

De asemenea, nutrita corecta este una din cheile principale ale sanatatii, iar noi putem sustine productia de celule viguroase si prin mancarea pe care o ingeram.

In adaos la nutritie, sustinem organismul prin suplimente naturale si activitate fizica.

APA poate fi extrasa din fructe si legume proaspete, pentru ca au in componenta lor apa.

Apa care provine din alimentele bogate in antioxidanti si alti nutrienti, protejeaza integritatea celulara.

De asemenea plantele, verdeturile care contin apa sunt indicate in alimentatie si hidratare.

O cantitate necesara de apa care ar trebui consumata este in functie de greutatea corporala si anume : 30 ml pe kg/corp.

Apa trebuie sa fie calitativa si sa indeplineasca anumite proprietati care vor fi explicate intr-unul din mini cursurile viitoare.

Apa trebuie bauta cu inghitituri mici si in general inainte de servirea mesei cu o jumatate de ora sau dupa masa la interval de o jumatate de ora, dar niciodata in timpul mesei. E de preferat ca la trezire, dimineata , sa fie consumata apa pe stomacul gol, daca se poate pana la ½ litru de apa alcalina, iar micul dejun sa se ia in jurul orei 11 dimineata.

minicurs-sageata-inainteminicurs-sageata-inapoi

 

 

 

0 comments